عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۱۱۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه‌هایی را به همین مناسبت روی آنتن می‌برد.
عقیق: برنامه های زنده «روزی بهتر» و «عطر محرم» با دعوت از مهمانان مرتبط و با محوریت این ایام همه روزه به ترتیب از ساعت های 9 و 10:15 به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت.
برنامه زنده «رصد» با دعوت از مسئولان مربوطه به اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌پردازد که این برنامه هرشب در ساعت 21 پخش می‌شود.
«نمای هشت» عنوان مجموعه نمایشی می‌باشد که سکانس‌های دیدنی فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد که این برنامه همه روز از ساعت 13:45 تقدیم علاقه‌مندان به مجموعه‌های نمایشی خواهد شد.
روایتی از نقش آفرینی رسانه ملی و رشادت‌های کمتر دیده شده تصویربرداران، خبرنگاران، عوامل فنی و ... در طول هشت سال دفاع مقدس هر روز ساعت 8:30 در مستند «قرارگاه بی قرار» و همچنین مستند «قرآن در دفاع مقدس» هر روز ساعت 13:30 به روی آنتن این شبکه می‌رود.
«روزهای افتخار» عنوان مستند دیگر این شبکه است که تلاش و نقش نیروهای مهندسی رزمی در دوران هشت سال دفاع مقدس را از زبان فرماندهان و سرداران جنگ تحمیلی روایت می‌کند که این مستند همه روزه ساعت 14:30 پخش خواهد شد.
معرفی کتاب‌های منتشر شده در حوزه دفاع مقدس در قالب میان برنامه‌های کوتاه با عناوین «اشاره» و «شیرازه» در زمان‌های مختلف تقدیم به مخاطبان می‌شود.
همچنین ویژه برنامه «سیره‌های قرآنی»، انیمیشن‌ها و پلاتو‌های خاطرات مربوط به جنگ در ویژه برنامه «نوگالان قرآنی» با محوریت کودک و نوجوان و مداحی و نوحه‌سرایی رزمندگان در دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این شبکه در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین