عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۰۱۰
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲
مدیر آستان امامزاده ابوالحسن (ع) از حضور فرماندار شهرری، روسای پلیس پایتخت و پیشگیری تهران بزرگ در این امامزاده همزمان با مراسم عزاداری ظهر عاشورا خبر داد و گفت: این افراد برای تکریم مداحان هیات‌های مذهبی، شال به آنها تقدیم خواهند کرد.
عقیق:سعید کریمی مدیر آستان امامزاده ابوالحسن (ع) شهرری از تجلیل جمعی از مداحان اهل‌بیت(ع) در روز عاشورا در این آستان خبر داد و گفت: طی سنت چند ساله آیین تکریم از مداحان در روز عاشورا در آستان امامزاده ابوالحسن(ع) برگزار و در این مراسم نشان ویژه آستان که شال عزای سید‌الشهدا(ع) است به ذاکران امام حسین(ع) تقدیم می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم باحضور جمالی‌پور معاون استاندار تهران، سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ و فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار خواهد شد.

وی از اجرای برنامه‌های مختلف در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در این آستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها از امشب و با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی مطلق آغاز و آقایان حمید پورلر و حسن کلهر به ذکر مصیبت امام حسین(ع) و یاران باوفایش می‌پردازند.

وی افزود: ویژه برنامه ظهر تاسوعا با حضور هیأت‌های مذهبی در آستان امامزاده ابوالحسن (ع) از ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد که بر همین اساس سخنران این مراسم حجت‌الاسلام باقربیک است و حاج حمید خدام هم مداحی مراسم را بر عهده دارد.

مدیر آستان امامزاده ابوالحسن(ع) با اشاره به مراسم ویژه شب عاشورا در این آمامزاده تصریح کرد: حجت‌الاسلام موسوی مطلق سخنران این برنامه شب عاشورا است و حمید پورلر مداحی آنرا بر عهده دارد. ضمن اینکه ویژه برنامه‌ دیگر که ساعاتی بعد ویژه احیای شب عاشورا برگزار می‌شود که قرائت زیارت ناحیه مقدسه توسط محمد برخورداری و سخنرانی حجت‌الاسلام باقربیک از جمله آیتم‌های آن است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین